Alegerea consumului de băuturi  este foarte importantă în orice regim de slăbire. Acest lucru vă poate influența atât ritmul în care doriţi să slăbiţi, cât şi etapa de menţinere. Este esenţial în timpul oricărei diete să consumaţi cel puţin 2 litri de lichide pe zi, atât pentru a ajuta organismul să se cureţe cât şi pentru a avea o senzaţie de saţietate.

Apa este singura băutură indispensabila, atunci când vreţi să fiţi mai atenţi la consumul de băuturi în cadrul dietelor care le urmaţi sau le veţi urma. Fie că e vorba de apă simplă( de la robinet) sau apă mineral, ea trebuie să fie băutura de baza, ceea ce nu va împiedică să consumaţi şi alte băuturi la masă, totul este să ştiţi ce anume, când şi cât. Atenţie însă! Dacă sunteţi predispuşi la retenţia apei în organism, atunci este bine de evitat apele minerale care conţin sare pentru că astfel nu veţi obţine decât o încetinire a procesului de slăbit.

De asemenea, este bine să evitaţi în diete atât băuturile carbogazoase cât şi sucurile de fructe. În consumul de băuturi în diete trebuie avut grijă şi la băuturile dulci, fie că sunt carbogazoase sau plate, deoarece conţinutul de suc din aceste băuturi nu potoleşte setea, ci ne face să ne îngrăşăm cu uşurinţă, iar de cele mai multe ori este repede asimilat de către organism, rezultatul fiind o slăbire mai lentă.

Sucurile de fructe făcute în casă prezintă acelaşi dezavantaj ca şi băuturile carbogazoase. Consumate sub formă lichida, ele potolesc mai greu setea din  cauza fructozei pe care o conţin, astfel şi în acest caz procesul de slăbire este mult mai îngreunat.

O altă regulă de baza în consumul de băuturi în diete, este şi reducerea pe cât posibilă a produselor dietetice cu un conţinut mai mic de calorii. Acestea conţin înlocuitori ai zahărului, care aparent par inofensivi, însă prezintă nişte dezavantaje, provoacă o uşoară secreţie de insulină a  pancreasului, ceea ce este destul de dăunător, mai ales într-un regim de slăbire. Un alt neajuns care poate să-l aibă aceste produse dietetice este că menţin dependența de zahăr, iar nu în ultimul rând afectează mecanismul natural al gustului.

Este bine de ştiut, că dacă vă plac apele minerale în care s-au adăugat plante ca de exemplu mentă, lămâie, portocală sau frunze de ceai verde, dar fără zahăr, aportul caloric al acestor băuturi este mic ceea ce vă poate permite să le consumaţi cu moderaţie, fără frica de a va îngraşă.

Importanța alcoolului în timpul unei diete

Sigur va-ţi pus întrebarea mereu atunci când aţi început o dietă, dacă şi cât alcool avem voie să bem. Din păcate la alcool e vorba de mai mult decât numărul de calorii, însă el, dacă este consumat în exces, vă poate afecta atât odihna cât şi alimentaţia şi stilul de viaţă. Aceste lucruri sunt foarte importante pentru a avea succes cu dieta pe care avem de gând  să o urmăm. Alcoolul nu este o substanţă necesară organismului nostru, nefiind o sursă de vitamine sau minerale, poate dauna oricui, nu numai celor aflaţi la dietă. Este de preferat, dacă tot vreţi să consumaţi, la fiecare pahar de alcool să beţi un pahar de apă(plată sau minerală). Astfel, veţi elimina repede alcoolul înainte să se instaleze în sânge şi vă veţi hidrata corespunzător.

Un alt lucru foarte important este să mâncați înainte de a va apucă de băut. Dacă veţi bea pe stomacul gol, riscaţi să va treziţi noaptea umblând prin frigider după ceva de mâncare. De reţinut! Întotdeauna după ce consumaţi alcool este indicat să mâncaţi alimente sărace caloric, gen legume sau fructe.

În concluzie cel mai sănătos, este să vă abţineţi de la consumul de alcool, în timpul sau la începutul oricărei diete, însă dacă veţi dori totuşi să beţi, este bine să va alimentaţi înainte și să aveţi grijă la cantitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here